2010-05-02
 16:34:44

Onlinepizza

Jag har inte ätit något idag och har varit så sugen på en pizza. Men idag är jag för lat för att gå och köpa en själv så jag beställde från www.onlinepizza.se och det funkar ju lika bra :) Beställer alltid från Stensätras pizzeria, dom har sjukt goda pizzor och sen är ju det andra alternativet Milanos och dom har ju verkligen gått i botten sedan dom bytte ägare. Därifrån lär jag aldrig ska köpa en pizza igen. Ska bli gott med lite mat i magen.. Det är dock inte den bästa maten för mina sura uppstötningar som blivit lite värre igen men what the hell. :) Får gå för idag!

Älsklingen åkte iväg till Älvkarleby och fiskade efter jobbet. Han var så söt och ringde mig när han var där och sa att han hade hittat ett ställe vi ska gifta oss på :) Älvkarleby herrgård eller vad det hette. Ska tydligen vara grymt fint där i alla fall. Men bara att han tänker på det gör mig glad. :) Hoppas han inte blir borta hela kvällen då han jobbat hela helgen och ska jobba hela veckan också. Vill ju ha honom hemma liiiite i alla fall. Men jag tycker inte att det gör något att han åker och fiskar nu för snart är bebis här och det kanske inte blir lika mycket med det då.

8,5 minut kvar tills de kommer med maten (i skrivande stund) .. MMM, hungrig!!! Nu lär man även visa leg när man hämtar maten. Ganska bra på ett sätt, då vet man att ingen kan sno ens kort och betala. :)
Annars idag då, jo jag gick hem till mamma en stund då Neo var där. Vi var ute och lekte med honom och gick sedan hem till bror där jag satt igång xboxet åt Neo så han fick spela lite. Det är jobbigt att konka runt på magen nu, trycker ju på nedåt så gör mer eller mindre ont hela tiden. Men jag står ut, som jag brukar säga ;)

Jaja, jag ska väl strax kila ut till parkeringen och hämta min goda kycklingpizza ;) Ha en bra söndag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: