2010-05-28
 11:12:22

Ont..

Inatt har inte varit en bra natt. Har dock sovit men inte bra. Vaknade i vanlig ordning klocka 4 imorse, hade så jäkla ont i kroppen. Mina fingrar värker och likaså mina ben och fötter. Jag mår illa också :( Känner mig trött i ögonen men kan inte sova mer.. Funderar på att plocka ihop lite här hemma så man slipper se te.x disken stå på köksbänken när man har en diskmaskin. Men orken då? Var är den? Nya sängen var lite väl hård för mina ömma höfter, skulle haft en tjockare och mjukare bäddmadrass. Kunde knappt vända mig inatt men den blir nog bättre sedan när jag inte har foglossning. Dessutom kanske den blir mjukare med tiden..

Idag har ju mamma sin stora 50 års fest också :) Ska bli kul. Eller ja, jag kommer nog inte vara där så jätte länge. Haha.. Men gott med tårta och trevligt med sällskap.

I vilket fall som helst ska jag försöka få någonting gjort nu. Ha en bra dag.
Får se om jag skriver mer idag eller imorgon :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: