2010-05-25
 20:06:05

Ont i ryggen

Undra vart denna dag tog vägen då? :) Började i alla fall dagen med att gå och först träffa några goa vänner som satt på Lasses och fikade. 10 minuter senare gick jag och mötte Emma för att ta en fika med henne :) Mycket trevligt! Sen kom mamma ner på stan, vi gick runt och kikade lite men hittade inget speciellt. Jag köpte en ny mascara bara.. Sen på vägen hem så fick jag värsta ilningen i underlivet, FY FAN vad ont det gjorde. Svartnade en sekund för ögonen. Blää! Men läste på nätet att det kan bli så när hennes huvud sjunker ner. Hur mycket mer kan det sjunka??? Ja, fy attan vad ont det gjorde.. Vilade en snabbis hemma hos mamma innan jag fortsatte konka mig hemåt. Väl hemma så hade älskling precis kommit hem :) Vi åkte och storhandlade och just nu grillar han kyckling och potatisgratängen står i ugnen. MUMS! Ikväll blir det bara massa mys med ♥
Har även köpt jordgubbar som jag tänkte snaska på lite senare..

Imorgon är det dags för barnmorskan igen :) Har tid 13.30 men blir nog inte att Kim är med denna gång. Dels för att han kanske måste gå på ett obligatoriskt möte och sen ska vi på lagerrensningen på Jysk på torsdag och då har han tagit ledig. Så kanske lika bra att han är kvar på jobbet. Händer ju inget annorlunda hos BM imorgon än alla de senaste gångerna.. Om mamma lånar bil så kanske hon kan följa med dit så slipper jag gå i alla fall..
Får se hur det blir :) Ska även träffa Marina imorgon eftermiddag när hon har slutat skolan. Var ett tag sen!

Och på torsdag är det ju som sagt lagerrensningen. På fredag har mamma sin 50 års fest så hela denna vecka är fullspäckad :) Skönt det! Får se till att planera massor nästa vecka också så den också går fort ;) Har man riktig tur så kanske man har en bebis då. HOPPAS!!!! Jag ska försöka uppdatera varje dag och när ni märker att jag inte skrivit på kanske 1-2 dagar så VET ni att jag har åkt in. Kul, va?? :) Kan ju vara spännande att veta, hehe..

Nu ska jag göra klart det sista med dukningen och maten. Ha en bra kväll!


Sandra

Ja jag vill verkligen inte missa när du åker in gumman :D och hoppas också på att du har bäbis nästa vecka :D:D



PUBLICERAT: 2010-05-25, 22:30:02 | URL: http://ssmekstrom.blogg.se/
Fia

Ja, nu kan hon komma när som helst.. Sjukt spännande tycker jag också..



PUBLICERAT: 2010-05-26, 06:49:20 | URL: http://vantanpaskrutten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: