2010-05-19
 09:14:05

Ont!

God morgon. Jag skulle kunna sova flera timmar till, är helt slut. En natt som inte var rolig alls, vaknade flera gånger och hade så ont i höfterna. Eller ja, jag har ju vaknat i stort sett varje natt av att det gör ont när jag vänder på mig men det är lite värre nu. Och ljumskarna ska vi inte prata om, kan knappt sära på benen när jag ska ta mig upp ur sängen. Fy f*n vad ont det gör. Hoppas det släpper lite under dagen..

TACK för alla fina tips igår :) Där ser man att man glömt lite saker, hihi. Flera som skrev nässug, blää. Men dom ska tydligen vara bra så får skaffa en sån med. Som Johanna skrev, det är läskigt i början men man vänjer sig. Bättre det än att hon inte kan andas i alla fall. Ja men som sagt, tack så mycket :) ♥

Idag skulle jag egentligen ha gått ned på stan och fikat med Emma, en tjej som har BF dagen före mig :) Men jag orkar inte, antar att det är sånt här man får räkna med på slutet - att man inte orkar alla gånger. Har hållt igång varje dag nu i värmen och det slår väl tillbaka lite grann att man inte vilar mer. Jag skulle verkligen behöva städa också men får ta det när kroppen orkar. Började igår men gick till affären runt 11.30 och sen förbi mamma och där vart man kvar. :) Eller ja, vi traskade ned på stan. Kom inte hem igen förns runt 17 tiden och då var jag helt slut så då fick städningen vänta.. Vart inget vidare väder idag heller, kanske är därför man slappnar av mer och känner att man faktiskt behöver vila :P En annan får ju så dåligt samvete när jag sitter inne en het solig dag.

Ligger i alla fall just nu i sängen och magen kurrar. Lär väl kliva upp och göra frukost. Kände det imorse när jag vaknade runt 4 tiden att jag var så hungrig. Men hade ingen lust att kliva upp och äta då, direkt. Ville bara somna om så jag slapp känna av foglossningen eller vad det nu var som gjorde så ont.

Hoppas ni får en jätte fin dag trots det dåliga vädret (alla kanske inte har dåligt väder idag) :)
Skriver mer senare..


Jenni 21 år, mamma till Nova

Lycka till med din förlossning, det är lätt det bästa man är med om i sitt liv :)



PUBLICERAT: 2010-05-19, 21:43:38 | URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: