2010-05-07
 13:03:08

Seg dag

Sitter i soffan vilket jag gjort ända sedan jag vaknade, typ. Har tagit en dusch och sådär, bara. Älskling kommer hem om typ en timme sedan börjar han jobba igen ikväll. Han jobbar 12 timmars natt i helgen, bläää. Hatar att sova utan honom! En kille som kommer hit senare på eftermiddagen och ska hämta en dator han köpt av oss. Kim säljer den med sorg i hjärtat, han hade velat behållt den själv, men den tar sån plats och plats är inget vi har här just nu :p Dessutom har vi ju min bärbara, kanske inte världens bästa men den duger.

Sitter och gääääspar, är så seg idag! Känns som jag är på väg att få huvudvärk också och jag har absolut ingen lust att göra ett dugg idag. Bestämde igår att jag skulle dammsuga och torka golven men jag orkar bara inte. Usch, tycker inte jag gör något annat än städar här hemma. Nä, nu säger kroppen att jag ska vila och då ska jag lyssna på den :) Har ju hållt igång här i flera veckor varje dag så det gör ingenting om man har några slappdagar också .. Det kan bara vara bra :) Hoppas ni alla har en underbar dag i det fina vädret!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: