2010-05-29
 17:07:45

Slut som människa

Känns som jag är sjukt bakfull. Huvudet värker och illa mår jag.. Har sovit ett par timmar, hur skönt som helst. Skulle kunna fortsätta men då lär jag vakna och vara jätte pigg i natt istället. Mamma ringde och ville att jag skulle komma dit och äta lite tårta, vart tydligen massor kvar sen igår. Går dit om ett tag..

Känns lite bättre efter att ha pratat med människor som förstår mig. Det är inte alltid lätt att inte veta om det är ens eget fel men det är det ju faktiskt inte. Jag har ju inte gjort någonting fel alls.. Men får man ofta höra att det är "mitt fel" så börjar man ju snart tro det.. Jag vill att Novalie ska komma ut nu, vill gosa med henne och glömma resten av världen för ett tag. Jag vill ha min go tös här hos mig.. Hoppas hon kommer snart, mamma längtar!! ♥

Ikväll är det crusing på stan, synd för dom som ska dit att det regnar så mycket. :/ Själv blir man hemma, första året på flera år som jag hoppar över crusing och alkohol. Men det känns bra! Härligt att vara nykter också. Man har ju i alla fall lärt sig att alkohol löser inga problem, dom försvinner bara för stunden. Marina kom hem till mamma när jag var där i förmiddags, vi gick och åt tillsammans på Östens pärla. Var ett ståhej på stan, Sibel (från Idol vet ni?) var där och sjöng en sväng med. Orkade dock inte stå och titta så hörde bara början. Tog inget kort heller, kändes så tattigt att stå med kameran där som en liten tjej :P Hon är ju ingen idol direkt *haha*

Nä, så var det med det. En jävla sketen helg, that's for sure. Tur det kommer flera..
Hoppas ni andra mår bra och får en trevlig kväll.


Fia

Nästa helg har du förhoppningsvis din lila älsknilg här.. =)



Det är så spännande..



PUBLICERAT: 2010-05-29, 20:18:13 | URL: http://vantanpaskrutten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: