2010-05-26
 20:08:20

Uhmm, what'ya say?

Besöket hos BM gick super bra :) Allt såg jätte bra ut. Har nu gått upp 23 kg och självklart var hon tvungen att påpeka att jag kommer få "kämpa" med att gå ned i vikt sen. Nu kan jag inte direkt rå för att jag går upp men hade bara gått upp 1 kg på 2 veckor nu i alla fall och kan säga att det kilot är nog bara vätska. Jag orkar inte tänka på vikten nu, tar det när bebis är ute och man kan börja röra sig normalt igen. Just nu rör jag på mig efter vad jag klarar av helt enkelt. :) Jag har ju till nästa sommar på mig för denna sommar blir det inge gå i bikini :P

Hjärtljuden låg på 152(!!) nu men det var för att hon puttade så mycket på bebisen. Sist låg dom på 135. Hon har fixerat huvudet och sjunkit lååångt ned. Därav ilningarna jag känner av. Men annars så var allt bra :) Fick ny tid den 9/6 så får se om jag kommer då eller om jag fått vårt lilla ♥

Har varit grymt trött idag, haft lite ont i huvudet men det släppte efter att vi åt. Dagens måltid vart tacos. Gick snabbt och lätt att göra. Blir mycket god mat här hemma, vet inte hur längesen det var jag åt typ spagetti och korv :P Men det var ett tag sedan.. Kanske man ska börja variera sin kost lite mer.. Jaja.. Det är ju mat i alla fall och riktigt god mat ;) Kan ju lika gärna passa på för sen kommer man väl inte ha ork att stå och grilla var och varannan dag direkt. Hehe...

Imorgon kommer mobilen också :) Fick ett sånt där kollinr idag så jag kunde se. Spännande! Får hoppas den kommer tidigt, hehe. Men först Jysk och hittar vi inte vad vi ska ha där så åker vi till Ikea. Köper de billigaste resårmadrasserna och en rejäl bäddmadrass :) Blir väl 2 st 90 sängar antar jag. Hoppas det inte ser för klumpigt ut i sovrummet sen bara. Måste ju även ha lite nya påslakan och underlakan som passar större sängar. Det kanske man därimot kan fynda på Jysk.. Får se vad man hittar :)

Ne, det var väl allt för nu :) Ha en fortsatt bra kväll..



Linda

På förlossningen mätte de hjärtljuden hela tiden, och guuud var det varierade, tänk på att BM endast mäter en kort stund. De sa också att det är jättebra om bebisen "stegrar" i hjärtljuden, om du förstr min fina förklaring :) hehe.. Åh spännande, det sker vilken dag som hellst nu. Vet att dagarna räknas ner för dig och man blir otåligare och otåligare för varje dag, nästan så man blir deprimerad när inte bebis kommer någon gång. Jag säger det nu till dig, passa på och sov och vila, hela dagen om det är så. Jag vilade 40 min på dagen bara, och magnus hade jobbat f.m och sovit 1 timme, sen var vi vaken hela natten, och hela dagen därefter. Be att KIm också vilar mellan varven så han orkar också! Man vet aldrig när det sker. Ett tips, vet inte om de satte fart för mig, men jag låt på spikmattan 10 min 3 dagar före innan vattnet gick.. du kan alltid prova ;) Lycka till nn, och kom ihåg, vila och ät bra! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: