2010-05-14
 18:27:59

Valbo och Gävle

Idag runt 13 tiden åkte jag och älskling in till Valbo för att handla lite :) Vart in på Ikea och köpte massa grejer som behövs. Bl.a hittade vi jätte söta överdrag till skötbädden. Sen vart det lite småplock men det slutade med att det hamnade på runt 1000 lappen. Ops! ;) Åkte sen in till Barnens Hus i Gävle men hittade ingenting där som vi skulle ha nu. Man kommer säkert på mer saker sen när bebis är här också men jag tror vi har allt vi behöver :)

Jag vart såklart helt slut i kroppen efter att ha gått runt i några timmar. Mina fötter gör sååå ont nu! Vi har köpt ett nytt duschmunstycke med massage strålar i, får prova det senare ikväll eller imorgon :) Duschar så ofta nu för tiden så huden torkar ut men köpte någon duschcreme som ska vara bra för torr hy. LDB, var det. Får se om det hjälper.. Men det är ju så grymt skönt att duscha varmt på kvällarna innan man ska hoppa i säng :)

Och igår eftermiddag gjorde älskling något såå mysigt här åt oss. Han åkte iväg och handlade och grillade sedan kött och till det vart det potatisgratäng, sallad, tsatziki(?), rödvinsås och bea. Dåligt gott! Dessutom la han rosenblad över hela barbordet ♥ Han hade även köpt en bukett blommor och skrivit ett jätte gulligt kort till. Är han inte underbar? Sjukt mysig middag med andra ord. :) :) Efter det tog vi en mysig dusch och la oss sen i sängen och kollade på film och bara myste. Älskar mitt hjärta!

Nu ikväll är jag själv här hemma, Kim gick iväg till en kompis och ska kolla hockey. :) Jag själv ska väl traska till Enen och köpa mjölk och så. Orkade inte göra det när vi var klar med resten av shoppingen så tar det om en stund istället. Efter det ska jag hem och slänga mig i soffan och bara vara. Får se om jag hittar någonting att titta på, kanske en film eller så. Jag är så trött i alla fall så man kommer väl somna i skaplig tid i alla fall..  Fick hem nya Vecko Revyn i brevlådan i förrgår så man kanske ska lägga sig och läsa den också. Love it :)

Ha en jätte bra helg allihopa! Får se om någon bebis vill titta ut snart, hihi ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: