2010-09-03
 10:56:31

Bebis fika

God morgon :)
Härligt väder ute, sol och sol ;) Men Kim skickade sms och sa att det var jätte kallt, får gå ut på balkongen och känna efter. Synd att man har så dåligt med varma kläder..

Det blir i alla fall en bebis fika idag :) Ska bli så roligt så! Linda tar med sin Majken, Elin tar med sin Alexander, jag tar såklart med min Novis och Marina följer med bara endå :) Hon får gotta sig i våra bebisar istället, hihi..
Blir första gången man träffar varandras bebisar, vi träffades bara när vi var gravida. Någon enstaka gång :P
Den fikan kommer i alla fall äga rum kl 13 på stan .. KUL!

För övrigt så har allt varit bra. Hon suger ju som jag sa på tummen nu, somnar själv o det är helt underbart. Då behöver inte jag riktigt styra över hennes sovtimmar, det gör hon så bra själv så :)
Pratar gör hon väldigt mycket också. :)

Men nu är det matdags märker jag så lika bra att fixa det på en gång, hehe.
Puss!


Linda

haha kul att min fislisa sov sig igenom hela fikat! Men vi kan ju göra om det.. Vi kanske kan gå på babycafe i bj på fredagar, har hört attdet ska vara jättemysigt, sång och så :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: