2010-09-05
 19:37:10

Huvudvärk & trött

Ja, så ser min söndags kväll ut :/ Kim och Novalie har somnat, hon med tummen i munnen som vanligt :)
Behöver handla, får ta det imorgon eller om Kim orkar när han vaknat till liv (om han ens nu gör det ikväll) ...7
Blir en tidig kväll ikväll, känns det som..

Har varit hos mamma och fått både mat och tårta, vi firade nämligen min kusin som fyller 20 år idag. Grattis!
Vart kvar där till strax efter 17 snåret, älsklingen var så himla trött och lillan började bli hungrig. Ersättningen är slut nu, därför jag måste handla. Men amningen duger så länge :) Hon verkar hålla sig mer mätt nu för tiden eller så beror det på att hon hittat tummen. Tutten kanske var hennes "napp" tidigare också, man vet ju inte..

Imorgon ska jag nog baka lite. På tisdag förmiddag blir det att baka tårtorna i alla fall. Jag fyller ju nämligen år på tisdag :) 22 år gammal, haha. Inte så gammalt det inte så ingen åldersnojja ännu!
Tänkte i alla fall ge mig på att göra en liknande princesstårta och en vanlig med lite smått och gott.
Blir nog en tårta med vanlig fyllning så som marsansås, grädde och toppar den med ännu mer grädde, riven choklad och smarties :) Lät väl gott? Lite barnslig tårta sådär, hihi..

Nu vaknar lillan till i alla fall. Kanske tar mig en prommenad till affären om ett tag med henne.
Ha en fortsatt skön kväll!
Pussinuss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: