2010-09-15
 23:14:59

Lite grinig

Ja, idag har Novalie varit lite grinig. Funderar på om hon kanske är lite hängig efter sprutorna?
Hon åt dåligt under dagen, vägrade sova så jag fick hålla i henne i stort sett hela tiden. Hon gallskrek när man la ned henne på te.x soffan. Tänkte att jag skulle få gå in o duscha innan man skulle ner på stan också men det gick ju inte när hon aldrig somnade. Tillslut fick jag ta med mig henne och ta ett bad så jag kunde tvätta håret och sådär.

Hon somnade en stund i bärselen när vi var iväg och förtids röstade. Men sov inte länge alls. Har slumrat en stund på kvällningen men inte länge där heller. Men nu ligger hon och sover sedan ungefär 15-20 min tillbaka. Hoppas hon sover inatt för jag är helt slut. Ska strax slänga mig i sängen jag också..
Hoppas på en bättre dag för henne imorgon.

Imorgon runt lunch ska jag först till Marina på lite fika sedan ska vi traska iväg och sola. Johanna kommer till Sandviken imorgon också, frågade om hon ville med och sola men fick inget direkt svar så det visar sig :) Mormor ska vara barnvakt såklart, det gör hon mer än gärna. (När jag skriver mormor menar jag min mamma, hihi)
Hon har sagt åt mig nu att jag måste höra av mig om jag behöver barnvakt en stund så jag te.x kan städa undan eller liknande. Sånt jag känner att jag inte hinner med dagar som dessa dvs när hon inte sover något.
Jajaaaaa, jag lär väl! Känns bara tungt att lämna iväg henne när hon är ledsen eller på dåligt humör. Man drar sig in i det sista för att göra det. Men imorgon ska det bli skönt att få gå iväg en liten stund ensam..

Var en och tittade på vår lägenhet idag med. Tur jag inte var hemma, slapp man skämmas över att det ser ut som ett bombnedslag här nu när man håller på att packa kartonger och skit. Han tyckte i alla fall om lägenheten jätte mycket så dom skulle ta denna :) Bra det! Den vart ju super fin efter rusten också. Innan den såg det förjävligt ut här..

Nä, nu ska jag skalla kudden ett par timmar ;) Hoppas ni sover gott och ha en fortsatt bra vecka!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: