2010-09-01
 15:35:39

Shoppat

Ja, inte kunde man gå ner på stan utan att få med sig något hem heller. Jag handlade såklart åt lillhjärtat :)
Vart lite varmare saker så som en tjocktröja, en tjockare mössa och så vart det en body och ett par jeans leggings :) Såå fina! Men det behöver hon. Allt i storlek 62 också för nu växer hon så det knakar!!

En sak som jag måste nämna.. Hon har börjat sugit på tummen! GULD värt att hon somnar när hon suger på den, äntligen slipper jag ta till min tutte hela tiden. Jag vet att ni tänker att det är svårare att få bort tummen än napp men jag bryr mig inte. Hellre tummen, då förstör hon inte tänderna lika mycket. Och jag vill inte tänka på det problemet nu utan det finns ju faktiskt dom som växer ifrån att suga på tummen också :) Man får prata med henne om det då, det är många år kvar.. :) Belöningar för att hon håller tummen borta funkar säkert..

Åter till stan.. Massa politik tjafs där nu. Dom kommer man lappar från höger och vänster (haha, lite fyndig jag var där) och vill dela ut godis blabla. Herregud, tror dom att man är 11 år gammal? Det med godiset kan dom ju skippa, tror inte många röstar mer på partiet för att man får en liten karamell. Det är vi nog för vuxna för att bli mutade med, tror ni inte? ;P Jag vet vad jag ska rösta på sen kan alla andra slänga sig i väggen, speciellt moderaterna :P Haha... Jaja, så var det med det..

I helgen ska vi hem till Sandra, Tony och deras lilla Emilia :) Har plockat ihop våra stl 50 kläder åt dom, hon var inte så stor den lilla tjejen så tydligen drunknar hon nästan i 50 ;) O vi köpte ju ganska mycket 50 som vi inte kunde använda länge alls. Vissa är ju helt oanvända också så då kan ju dom få ta det istället för att det bara ska ligga här hemma o ta plats :) Det får dom så gärna så!

Ja, sen fyller man ju år på tisdag också så det blir att baka tårta o grejer här i helgen :)
Usch, tycker inte om att fylla år och jag skippar gärna att fira det, haha ;)
Min kusin blir därimot 20 år på söndag så vi ska ut och äta i helgen.. SNÄLLA, något förslag på vad man kan ge en kille som fyller 20 ?? Kom GÄRNA med tips.. Han dricker för övrigt inte mycket alls men man kanske ska ge presentkort på systemet bara för att han kan gå där?? :) Jaja, skriv om ni kan komma på något!!

Nu åkte tummen ur munnen, lite svårt att hitta tillbaka o då blir det gnälligt så ska hjälpa min snutta..
Ha det bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: